Vzdálená správa

Přímá a okamžitá pomoc

Jsou chvíle, kdy už prostě nevíte jak dál. Právě pro tyto okamžiky je vzdálená správa programu CARAT ideální. Pokud dotaz ohledně zacházení s naším produktem nelze vyřešit po telefonu nebo e-mailem, pomohou Vám naši pracovníci podpory zákazníků pomocí funkce Vzdálená správa. Tato Vám přináší rychlou, bezprostřední, kompetentní a bezpečnou podporu.

Jak vzdálená správa funguje?

Průběh je zcela jednoduchý – bez instalace.
Otevřete si v programu CARAT on-line nápovědu (tlačítkem F1), kliknete na příslušné tlačítko a potvrdíte, že chcete vzdálenou správu spustit nebo na této stránce klikněte na tlačítko Spustit vzdálenou správu a zadáte, že chcete program Spustit.
Otevře se Vám malé okno, ve kterém uvidíte ID a heslo pro přístup na Váš počítač. Toto ID a heslo sdělte našemu pracovníkovi. Ten je pak schopen se na Váš počítač přihlásit a pomoci Vám s Vaším problémem.


Kliknutím na následující logo spustíte vzdálenou správu


Pouze s Vaším souhlasem!

  • Vzdálenou správu je možno spustit a provozovat pouze s Vaším svolením
  • Máte možnost zadat, jestli si smíme pouze prohlížet vaši obrazovku, nebo jestli nám umožníte Váš počítač i ovládat – rozhodnutí je zcela na Vás
  • Vzdálenou správu máte možnost kdykoliv sami ukončit
  • Vaše data považujeme za důvěrná a v žádném případě je nesdělujeme třetím stranám

Mějte prosím na zřeteli: Vy nám říkáte, ke kterým datům máme přístup a ke kterým ne. Neprohlížíme a nezjišťujeme si žádná Vaše osobní data, která se nachází na Vašem počítači, a Váš počítač vidíme jenom po tu dobu, po kterou nám to umožníte.

Chtěli byste Vzdálenou správu programu CARAT použít? Pak bude nejlepší, když si s našimi pracovníky podpory zákazníků hned sjednáte termín.


 

Zkušenosti našich klientů

Všechny reference!

Poslední aktuality


Pohlednice CARAT Fórum 2017

Ještě jednou děkujeme za Vaší účast v konferenci CARAT Fórum 2017.

Přidáno: před 3 měsíci

všechny novinky

Napište nám


online podpora je nedostupná